piątek, 17 stycznia 2014

Postanowienia na Nowy Rok

Jak co roku robię sobie w głowie listę postanowień na Nowy Rok. I jak co roku mam świadomość, że raczej niewiele z tej listy zrealizuję. Już przy pierwszym punkcie (regularne wpisy na blogu) "daję ciała", a co dopiero o reszcie postanowień mam powiedzieć...


Jednak zwyczaj robienia postanowień jest w moim przypadku dość silny. Taka lista powstała i na ten rok.
Punkt pierwszy już znacie. Blog. Ma być treściwiej, częściej, ciekawiej. Jak wyjdzie zobaczymy. Punkt drugi - praca. Nie tylko zawodowa, ale i ta nad sobą. Papier toaletowy się rozwija, to chyba i ja mogę :) Chodzi mi po głowie efektywne zarządzanie czasem, rozwijanie kompetencji zawodowych, nowe rzeczy, którymi warto się zainteresować (będę o tym pisać na bieżąco, o ile będzie o czym). Po trzecie - Ja. Zdrowszy tryb życia, lepsza dieta, naturalne kosmetyki. Ten ostatni punkt realizuję już od kilku tygodni. Efekty są. I te fizyczne i psychiczne. Punkt ostatni, ale pewnie najważniejszy - CZYTAĆ. Jak  najwięcej! Nie chodzi o to, żeby w grudniu się pochwalić, że w tym roku to setkę książek "machnęłam". Postaram się znaleźć więcej czasu na czytanie i uzupełnić te lektury, które zaniedbałam przez lata.

To tyle jak na początek roku. Całkiem niezły plan. A jakie są wasze postanowienia noworoczne?

PS.
 Z racji zawalenia pierwszego i drugiego punktu moich postanowień życzenia składam Wam dopiero dziś :)
Życzę więcej wiary w siebie i ludzi, wielu sukcesów i kilku porażek, żeby sukcesy lepiej smakowały. Życzę radości i spokoju ducha, zarówno Wam jak i użytkownikom waszych bibliotek (wtedy wszystkim będzie łatwiej). A na koniec życzę Wam jeszcze zdrowia i aby wasze postanowienia noworoczne doszły do skutku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz